Slik kan du finne regnskapsfører og revisor med Ageras

Vi i Ageras er drevet av visjonen om å bidra til å gjøre markedene for regnskapsytelser transparente, noe vi er overbeviste om at kommer alle parter til gode. For å komme nærmere denne målsetningen har vi en ny løsning som skal skape de beste mulige rammene for samarbeidet mellom klientene og partnerne. Et velfungerende samarbeid inneholder to faktorer; Den rette match samt en plattform som fasiliterer et godt samarbeid. Vi i Ageras er derfor stolte av å kunne presentere hvordan vår plattform kan hjelpe deg med å finne den riktige revisoren eller regnskapsføreren til det etterfølgende samarbeidet.

1. Få tilbud som matcher forespørselen din

Du starter prosessen ved å opprette en forespørsel på www.ageras.no. Her beskriver du kort oppgaven du trenger hjelp til, samt dine krav og forventninger til utførelsen av arbeidet. Ageras’ kundeservice består av et profesjonelt team som er kvalifisert til å behandle forespørselen din, og deretter identifisere løsningen som best mulig imøtekommer behovene dine. Ettersom vi har mulighet til å innhente tilbud til nesten alle typer saker, behandler vi på daglig basis et bredt spekter av forskjellige regnskapsmessige forespørsler. 

  • Ageras er uavhengig
    Ageras er helt uavhengig i prosessen, og vi fokuserer utelukkende på å finne en løsning som matcher klientens behov og forventninger. For vår del er det likegyldig hvem du velger som samarbeidspartner, så lenge kandidatene vi formidler kontakt med lever opp til kravene og forventningene du har.
  • Et bredt nettverk på tvers av landet
    Ageras styrke ligger i det brede og sterke nettverket av samarbeidspartnere vi har på tvers av landet. Dette nettverket øker sjansene for at vi kan finne en fremtidig samarbeidspartner til deg, uansett hva slags krav til kandidatens ekspertise, geografisk plassering, størrelse og prisnivå du måtte ha.
  • Vi holder deg løpende orientert
    I tillegg til at våre medarbeidere presenterer deg for kvalifiserte kandidater, vil vi også løpende holde deg orientert på prosessens fremgang. Du vil få en e-post hver gang vi finner en kvalifisert kandidat til det du trenger hjelp til. Utover det er vi alltid tilgjengelige, og sitter klare til å svare på det du måtte lure på fra 09:00 til 21:00, 365 dager i året. 
  • Ageras er gratis og uforpliktende
    Ageras service er helt gratis for deg, og du er heller ikke forpliktet til å akseptere noen av tilbudene som formidles til deg. Vi er nemlig overbevist om at du, såfremt vi har gjort jobben vår godt nok, vil godta et av tilbudene selv. 
     

2. Velg det beste tilbudet

Neste steg i prosessen er at den fremtidige samarbeidspartneren din forstår deg og behovene dine, samt sparer deg for penger. Du skal nemlig velge det beste tilbudet. Dette er imidlertid lettere sagt enn gjort, og Ageras ønsker derfor å hjelpe med å finne den perfekte partneren for deg. 

A. Sammenlign tilbudene
Ageras presenterer de forskjellige tilbudene gjennom en enkel og brukervennlig oversikt, slik at du enkelt kan sammenligne dem. Dette sikrer at det alltid fremgår tydelig hva de forskjellige tilbudene inkluderer, samt hva de koster.

B. Les brukeranmeldelser
I tillegg til å sammenligne de forskjellige tilbudene, har du også muligheten til å sammenligne de forskjellige kandidatene som har lagt inn tilbudene. Gjennom brukeranmeldelser har du muligheten til å se hvordan kandidatenes kunder bedømmer arbeidet de har utført. Dette styrker beslutningsgrunnlaget når du skal bestemme deg for hvilket tilbud som er best for deg.

C. Snakk med og bruk ekspertene
Du har mulighet til å kontakte Ageras’ dedikerte team av Client Success Managers hele året rundt. Vi står alltid klare til å hjelpe deg! Har du spørsmål til selve tilbudene, kan du skrive direkte til tilbudsgiverne gjennom chat-funksjonen vår. Og med det er alt du trenger samlet på ett sted - Ageras’ plattform. 

3. Vi er opptatt av kvaliteten på arbeidet

Vi er klar over at økonomiske forhold kanskje ikke er det mest spennende her i verden, men det er imidlertid viktig å ha dette på styr. Med Ageras’ service sover du forhåpentligvis litt bedre om natten, med viten om at et team av kompetente medarbeidere ivaretar interessene dine.

4. Vi bygger sterke relasjoner

Ageras tilbyr en brukervennlig plattform, hvor du kan arbeide med revisoren eller regnskapsføreren din fra. All nødvendig kommunikasjon kan effektivt og enkelt foregå via plattformen.

Vi oppfordrer alltid at man bygger opp en langvarig og sterk relasjon med sin nye samarbeidspartner, men dersom du skulle ha behov for å skifte til en ny, kan dette enkelt gjøres via plattformen vår. 

  • Sentralisert kommunikasjon
    Vi tilbyr en integrert kommunikasjonsplattform hvor spørsmål og informasjon raskt kan utveksles mellom deg og de forskjellige tilbyderne. Vi understreker at kommunikasjonen dere imellom selvfølgelig er kryptert og dermed beskyttet. 
  • Enkel og effektiv deling av dokumenter
    Alt kan håndteres på ett sted. Ønsker du å dele dokumenter med rådgiveren din? Du kan enkelt laste opp og dele dette på plattformen vår. Det samme gjelder for dokumentene som for kommunikasjonen dere imellom; alt er selvsagt kryptert og bevares derfor sikkert på plattformen. 

5. Vi elsker feedback

Ageras har hjulpet over 100.000 brukere på tvers av Europa med å finne en skreddersydd løsning som imøtekommer deres regnskapsmessige behov. Det er tilbakemeldingene fra disse som motiverer oss til å fortsette arbeidet mot visjonen vår om et mer transparent marked regnskapsmessige rådgivningsytelser. 

Ønsker du å se hva de mange brukerne våre sier om oss og servicen vår, kan du alltids sjekke anmeldelsene deres på Trustpilot.

Skal vi finne din nye regnskapsfører?

Å finne den helt rette regnskapsfører har aldri vært lettere. På bare 5 minutter blir vi bedre kjent med din virksomhet og kartlegger hjelpen du har behov for. Og det aller beste, Ageras er 100% gratis og uforpliktende!

Innhold