Hva er Ageras sin rolle?

Ageras er en videre formidlingstjeneste og er bindeleddet mellom deg som klient og våre samarbeidspartnere. Du er velkommen til å kontakte oss i løpet av prosessen om det skulle dukke opp spørsmål underveis, men vi vil aldri direkte kunne svare på spørsmål som krever kompetanse eller erfaring innen regnskap og revisjon.     

Hvordan kan jeg sikre meg at min nåværende samarbeidspartner ikke mottar min henvendelse gjennom Ageras?

Informer oss om hvem som er din nåværende samarbeidspartner direkte i kommentarfeltet når du sender inn din henvendelse. Du kan også alltid ringe oss på +47 21959201 mellom  klokken 08.00-16.00 eller send oss en mail på [email protected]

Når vil jeg bli kontaktet av samarbeidspartneren(e)?

Du mottar en mail når vår  tilbudsinnhenting er avsluttet. Det er etterfølgende opp til deg og samarbeidspartneren(e) å etablere kontakt med hverandre. Noen av våre samarbeidspartnere vil kontakte deg med det samme, mens andre vil følge opp på deres estimerte tilbud på et senere tidspunkt. Vær endelig proaktiv å ta kontakt med de som har sendt deg et estimert tilbud for en uforpliktende samtale hvor du kan få skreddersydd ditt tilbud og kjent på kjemien. 

Du finner kontaktopplysningene på din kundeportal hos Ageras.

Hvorfor har jeg ikke mottatt 3 tilbud?

Det har dessverre ikke vært mulig for oss å finne 3 samarbeidspartnere til din henvendelse. Det kan være at vi mangler noe informasjon for å finne den helt riktige samarbeidspartneren eller at vi ikke har en samarbeidspartner innen ditt segment med ledig kapasitet for øyeblikket. 

Om du tenker at dette er feil så kontakt vår kundeservice på +47 21959201 mellom  klokken 08.00-16.00 eller send oss en mail på [email protected]. Ha vennligst ditt saksnummer klart så vi raskt kan hjelpe deg. Du finner saksnummeret i emnefeltet i en av mailene vi har sendt til deg.  

Jeg er ikke tilfreds med mine tilbud.

Ring oss på +47 21959201, eller svar på en av de mailene vi har sendt til deg. Så vil vi gjøre vårt beste for å finne en bedre match til deg.

NB! Vær oppmerksom på at vi ikke kan garantere at vi kan finne 3 nye tilbud til deg.

Jeg får ikke kontakt med en partner 

Det beklager vi, ring oss på +47 21959201 mellom  08.00-16.00. Du kan også sende oss en mail ved å svare på en av e-postene vi har sendt til deg,eller du kan sende en mail til  [email protected]

Hvorfor er prisen så høy?

Våre partnere estimerer deres tilbud basert på de opplysninger du har opplyst til Ageras gjennom spørreskjemaet eller via dialog med en av våre client consultants. Derfor vil også prisen i mange tilfeller justeres etter at du og vår samarbeidspartner har hatt den første dialog. Derfor anbefaler vi at du som kunde alltid tar en uforpliktende samtale med våre samarbeidspartnere innen du vurderer de mottatte tilbudene.
Har du kontaktet oss som virksomhetseier, vil våre samarbeidspartnere typisk be om et innblikk i ditt regnskap. Så de kan danne seg et reelt bilde av ditt behov.

Derfor er ikke tilbudene som kommer gjennom Ageras bindende og det endelige tilbud og avtalevilkår er det opp til deg som klient og vår samarbeidspartner å komme til enighet om.

 Mener du at det har skjedd en feil, ring oss på +47 21959201 mellom  08.00-16.00. Du kan også sende oss en mail ved å svare på en av e-postene vi har sendt til deg, eller du kan sende en mail til  [email protected]


Hvorfor varierer prisen på de 3 tilbudene?

Ageras har dessverre ikke kompetanse eller mulighet til å uttale oss om spesifikke tilbud. Ta derfor direkte kontakt med den gjeldende partnere for å diskutere tilbudet, så du kan ta en opplyst beslutning om hvem som har de beste kompetansene for å imøtekomme dine ønsker. 

Det kan også være at partneren ikke har hatt mulighet for å sende et realistisk prisestimat basert på den oppgitte informasjonen. Dermed vil tilbudet skulle oppdateres etter første dialog. Partnerne legger også i enkelte tilfeller ulike forutsetninger til grunn når de estimerer deres pris, som igjen kan gi utslag i forskjellige priser. 

Derfor er heller ikke de mottatte prisestimater bindende. Ta kontakt med partneren for en uforpliktende gjennomgang av tilbudet, så du er sikker på at du kan ta en velinformert beslutning når du skal velge din nye samarbeidspartner. 

Mitt behov har endret seg, hva gjør jeg?

Har du takket ja til et av de tilsendte tilbudene, vil vi råde deg til å ta direkte kontakt med den gjeldende partner. Så dere kan bli enige om neste skritt. 

Du finner kontaktinformasjonen på din Kundeportal hos Ageras.

Hvis du ønsker at vi skal lukke din sak fordi du ikke lengre søker en samarbeidspartner må du gjerne kontakte vår kundeserviceavdeling på +47 21959201 mellom  08.00-16.00. Du kan også sende oss en mail ved å svare på en av e-postene vi har sendt til deg, eller du kan sende en mail til  [email protected]

Innhold