1. Jeg har valgt tre partnere. Hva gjør jeg nå? 

Etter å ha fullført valgprosessen, har du tatt et stort skritt mot å finne den perfekte match til ditt behov. Du kan lene deg tilbake og slappe av. Dine valgte partnere vil snart kontakte deg for en uforpliktende samtale. Så hold et øye på din innboks og din telefon.  

2. Hva gjør jeg, hvis jeg ikke hører fra en eller flere av partnerne jeg har valgt?

I det sjeldne tilfellet at du ikke hører fra din valgte partner i den valgte tidsramme, så fortvil ikke. Vi er her for å sikre at du har en problemfri opplevelse ved å bruke vår tjeneste. Hvis du ikke hører noe innen det forventede tidspunkt, så skriv til [email protected] og vi vil sørge for å finne et alternativt match.

3. Hva gjør jeg hvis mine behov endrer seg etter at jeg har booket tid til en uforpliktende samtale?

Vi forstår at behov kan endre seg og om dine behov har blitt endret ber vi deg  kontakte oss snarest mulig på [email protected]. Vi vil gjøre vårt beste for å imøtekomme dine nye ønsker eller hjelpe deg med å finne en partner som bedre matcher dine ønsker. Hvis din sak skal lukkes om du ikke lengre har et behov så gi gjerne vår kundeservice beskjed om dette på tlf+47 21 95 92 01 mellem kl 08.00-16.00.

4. Kan jeg gi feedback på hvordan jeg kunne velge partner og booke tid for en uforpliktende samtale?

Absolutt! Din feedback er veldig verdifull for oss. Vi ønsker alltid å forbedre vår tjeneste og din tilbakemelding hjelper oss med å forbedre din opplevelse. Etter at du har snakket med en partner, kan det hende at vi sender deg en undersøkelse hvor du kan gi oss tilbakemelding. Du kan når som helst kontakte vår kundeservice. Du er også velkommen til at gi din tilbakemelding direkte til [email protected]

5. Hvilke andre tjenester er tilgjengelige hos Ageras? 

Ageras hjelper små virksomheter med å skalere og du kan se hvordan her: Banking, accounting, and tax filing solutions for SMEs (ageras.com)

6. Hvordan kan jeg kontakte deres kundeservice hvis jeg har spørsmål eller bekymringer?

Vår kundeservice er alltid her for å hjelpe deg og du kan kontakte oss via [email protected]. Din tilfredshet er vår prioritet og vi er forpliktet til å sikre at du har en positiv opplevelse på vår plattform.

Husk at vår plattform er designet for å gi deg en effektiv og personlig opplevelse. Mens du venter på å høre fra dine valgte partnere, kan du lese mer om våre andre tjenester her Banking, accounting, and tax filing solutions for SMEs (ageras.com) lese vår blogg Ageras Blog: Artikler for gründere, næringsdrivende og virksomhetseiere eller nyt reisen med å finne partnere som kan hjelpe deg med å nå dine mål.

Hvis du har spørsmål eller bruk for hjelp skal du ikke nøle med å kontakte oss da, vi er her for å støtte deg hvert trinn på veien.

Innhold