Hvorfor skal man ha en regnskapsfører? Er det kun for å slippe stresset med offentlige lovpålagte krav om rapportering? Eller skal vi også kunne være en bidragsyter til økt omsetning og produktivitet?
Hvis du fakturerer for 1.000,- timen i din bedrift, er det ikke bedre at vi tar oss av det regnskapsmessige på kortest mulig tid, så tar du deg av å hjelpe kunder?
Kundeopplevelse handler først og fremst om å få svar på det man lurer på, men også tilby noe ekstra. Det kan være at vi kommer med anbefalinger knyttet til maksimering av inntekter og minimering av kostnader basert på det vi ser i regnskapet. Videre kan det også være tilrettelegging for kunder med behov for spesielle systemer.
1. Vi eliminerer alt av deres stress knyttet til regnskapets lovpålagte frister og rapporteringer
2. Vi optimaliserer våre kunders finansielle aspekter på en bærekraftig måte
3. Vår erfaring etter arbeid med et bredt spekt av kunder og personligheter gjør at vår verktøykasse for å komme med råd er nokså respektabel
Finn en regnskapsfører som passer ditt behov. Fyll ut skjemaet og utforsk vår partnerdatabase. Gratis og uforpliktende.