Før du går igang med å sende tilbud er det viktig at din profil er oppdatert, og at du har satt deg inn i hvordan prosessen fungerer. Nedenfor finner du en video med en kort gjennomgang av hvordan du oppdaterer din profil hos Ageras, slik at vi og dine potensielle nye kunder får informasjon om deres bedrift. Videre vil det være informasjon om hvordan det fungerer for kunder, FAQ til partnere og kontaktinformasjon til vårt team.
Etter å ha sett videoen må Ageras kontaktes så vi kan sette deg igang med å motta potensielle klienter. Vi har oppsummert de viktigste punktene på denne siden, og er tilgjengelig per telefon og e-post 9-17 alle hverdager.
Bedriftsprofilen din er førsteinntrykket for dine potensielle kunder. En god og profesjonell profil øker i stor grad sjansene for å få nye oppdrag.
Informasjon om firmaet
Lag en liten introtekst til potensielle klienter
Husk logo
Logoen og info om firmaet sendes sammen med pristilbudet til klienter
Under klientoversikt vil du finne klienter som søker tilbud på dine tjenester. Det er viktig at tilbudet sendes innenfor 24 timer, da klienter står og søker hjelp her og nå. Etter at tilbudet er sendt må du som partner ringe til kunde for å informere om tilbudet og få avtalt et møte.
Sendes innenfor 24 timer
Det er viktig at tilbudet sendes innenfor 24 timer. Det øker sjansen for å vinne klienten
Kontaktinformasjon
Kontaktinformasjon vil bli tilgjengelig direkte etter at tilbudet er sendt.
Hos Ageras får du en firmaside hvor informasjonen som oppdateres under markedsføring vises. Det vil også være en side hvor eksisterende (og nye) klienter kan gi tilbakemelding. For å bedre deres ratings kan dere be framtidige samt de mest fornøyde nåværende klienter til å legge inn en tilbakemelding på deres profilside. Bedre ratings gir større synlighet og øker sannsynligheten for at klienten velger deg
God markedsføring
Jo mer info, jo bedre
Gode tilbakemeldinger
Skaper troverdighet og rammen for et godt kundeforhold
Du slipper bruke tiden på å jakte nye kunder. Med Ageras som samarbeidspartner tar vi oss av den delen, du trenger kun å følge opp for å skape dialog.
Kvalitetssikring
Virksomhetseiere som søker hjelp gjennomgår et intervju med oss, slik at det er klarhet i det de søker hjelp til.
Automatikk
Du legger inn pris på ulike produkter og tilbudet sendes automatisk. Du ringer deretter klient opp og skaper dialog.
Vi følger opp klienter
Vi ringer fortløpende oppfølging til klienter som ikke har tatt en beslutning, slik at vi sikrer at de velger en av Ageras partnere.
Tilbudet du sender til klient gjennom portalen mottar klient på e-post i et oppsett hvor de får informasjon om firmaet, introteksten du har skrevet, samt prisutkastet. Husk at alle klienter blir informert at prisen er et førsteutkast, og at de først får et endelig tilbud etter direkte kontakt med regnskapsfører.
Navn Navnesen
Autorisert regnskapsfører
Navnesen Regnskapsbyrå
Medlem av Regnskap Norge
Løpende bokføring
8000
Mva innberetning hver 2.mnd
2400
Lønnskjøring 2 ansatte
6000
Årsregnskap + Skattemelding 2022
9000
*Tilbudet er et førsteutkast basert på informasjon mottatt fra Ageras
Bak Ageras er det et voksende team bestående av 85 + medarbeidere, som hver dag dedikert jobber for å finne den riktige match
Du logger på partnerportalen her
Tilbudet kan du sende inne på partnerportalen, under "klientoversikt". Der legges inn informasjon/presentasjon av firmaet og et førsteutkast til pris. Så snart tilbudet er sendt vil du få informasjon om kundens kontaktopplysninger og organisasjonsnummer. Deretter kan du ringe kunde for å avtale et møte og få litt mer informasjon om firmaet.
Ja, vi tilbyr en løsning hvor tilbudet automatisk sendes til kunde.
Du legger inn en pris på ulike produkter og har en introduksjonstekst klar, og deretter sendes tilbudene automatisk til kundene. Du får en mail hver gang et tilbud er sendt automatisk via partnerportalen, slik at det eneste du behøver er å ta kontakt med kunde og avtale et møte. Ta gjerne kontakt med oss om dere ønsker å prøve denne løsningen.
Ja, vår modell går ut på at kunder skal motta tilbud innenfor 1-2 hverdager og tilbudet må derfor sendes ila 24 timer etter at det blir sendt over.
Vi opplever at sjansen for å vinne en kunde er større hvis man sender tilbudet raskt og følger opp med en telefonsamtale. Skulle du være forhindret og behøver en dag ekstra, så gi oss beskjed, så er ikke det noe problem heller.
Når tilbudet er sendt, vil kontaktinformasjon og organisasjonsnummer bli synlig for deg. Vi anbefaler at du ringer til kunde for å få en kort samtale og finne en tid for et møte. Vi erfarer at de partnere som er gode til å følge opp er de som vinner flest klienter. Tar de ikke telefonen, så send en sms med litt kort info, slik at kunde enkelt kan kontakte deg når vedkommende er ledig.
Vi følger kontinuerlig alle kunder opp for å høre hvordan det går, og får å sikre oss at de velger sin nye partner blandt tilbudene som er sendt via Ageras.
Ja, du kan selv legge inn pauser på partnerprofilen.
Under "tilbud" - Lengst ned på siden finner du valget "administrer pauser". Dette gjelder pause fra levering av leads, hvis du f.eks. har en travel periode eller er på ferie. Fakturaene løper som normalt ihht kontrakt.
Nei, du kan kun pause levering av leads. Fakturaen vil løpe som normalt ihht avtale.
Nei, men vi anbefaler at man fyller i første side som heter "profil". Her kan du legge inn logo, kontakinformasjon, en kort introduksjon av firmaet, samt krysse av på hvilke regnskapsprogrammer som firmaet bruker. Det er veldig viktig å fylle i regnskapsprogrammer, da denne informasjonen brukes når kunder har preferanser til ulike regnskapsprogrammer. Husk alltid å trykke "lagre" nederst på siden når en endring er gjort.
Kontrakten finnes tilgjengelig og kan lastes ned inne på partnersiden, under "tilbud" og "active contracts". Det er viktig at du leser igjennom kontrakten og gir oss tilbakemelding i forhold til segmentering på bransjer og geografi. Ønsker du kun enkelte bransjer eller geografiske områder så må kontrakten oppdateres ti henhold til det, slik at vi leverer kunder innenfor dine preferanser.
Fakturaen kan du laste ned inne på partnerprofilen, under "bedrifstkonto".
God kommunikasjon begge veier er nøkkelen til suksess, og vi er her for å hjelpe deg.